Dues classes rivals. Un sistemad'intel·ligència artificial un pèl especial... i més bromes,enganxades i bogeries que mai. Si vols saber com s'ho van manegar, els alumnes de sisè, per desfer-se del seu tutor (un tutor virtual!) noet perdis aquest llibre. ALBER03_: Ostres! Això ésflipant! Participarem en un programa supertecnològic del Kokoro Kakari A L'ESCOLA! 1N3S_: Àlber, tio, està segur que vols queens hi instal·lin una cosa com aquesta? Et passaràs el sant dia fentMates! ALBER03_: I tu fent flexions! Ha, ha, ha!EL_MAXTER_: M'ha dit l'Olga que... ROROBER_: A la Vella no li agradarà. Ella sí que fliparà! A1, A2,A3_: Ahá, ahá, ahá. Z4N4HORIO_: Pringats! Uscontrolarà una maquineta! 1N3S_: I aquest què hi pinta?Que es pensa que és el cervellet de 6èB? On és l'Hugo?ESTORDOG_: Algú vol un dònut? Després de la Gametró i de la nova victòria de l'Hugo, els nois de 6èA tornen triomfants al'escola on els espera una novetat: la classe ha impressionat tant els organitzadors de la Gametró, que l'han proposada per fer una provapilot amb un tutor virtual. Al principi tots n'estan encantats, però la Sara de seguida s'adona que el programa afebleix els seusamics i els anul·la el cervell per fer que tots es comportin i pensinde la mateixa manera. No tindrà altre remei que aliar-se amb l'Hugoper rebel·lar-se contra l'ordinador... Tot d'una, però,l'escola esdevé una dictadura distòpica de la intel·ligènciaartificial i els alumnes de sisè hauran de posar-se d'acord perenfrontar-se a les màquines i declarar-los la guerra. La guerra de 6èA! Huhà!