(Tot) el que encara no saps sobre les marques és una invitació apensar el significatde les grans marques en la societat actual. En les seues pàginestrobareumoltes preguntes i algunes possibles respostes. La primerapregunta,la més òbvia i necessària, ha de ser: què és una marca al segle xxi? I és queles marques ja no són el que eren fa només tres o quatre dècades. Usheuadonat que a hores d’ara tot pot ser una marca? Coca-Cola és unamarca,però també ho és el FC Barcelona. Apple és una marca, però també hoésIntermón Oxfam. Benetton és una marca, però tambe ho és el MuseuGuggenheim.O Londres, o València. O Cristiano Ronaldo, o Antonio Banderas…Us heu preguntat mai per què? O quan i com hem arribat fins aquestasituació? (Tot) el que encara no saps sobre les marques indaga sobreel paperde les marques en el nostre dia a dia, i destria els relats que ensconten peresdevenir lovemarks, marques estimades pels consumidors. Però, nonomésaixò, també es refereix als múltiples contrarelats crítics que hangenerat. Sicada època té les seues claus de lectura, podria ser que una de lesclaus delectura del món actual foren precisament les marques. No?